the rock show

long time no see. inte mycket har hänt, men lite i alla fall som är värt att nämnas. först har jag & min syster börjat träna, jag vet sjukt otroligt (jag kan inte ens tro på det själv ibland). jag har varit & vår shoppat i jönköping med nadja, ett par awesome sunnies (alá rayban style) hittade hem till mig & en svart jeansväst från hm barn, as nice faktiskt, barn avdelningen har faktiskt endel sjukt snygga saker ibland.(HAHA) bara jag som hittat eller? jag har också kollat nonstop på lost på sistone, har precis börjat på tredje säsongen, awesome!!!! love lost, det är nog min favorit serie nästan. eller på delad plats i alla fall. men jag får ju inte glömma anledningen som jag egentligen hade när jag skulle skriva detta inlägget. sist men verkligen inte minst så har jag beställt biljetter till BLINK 182 i DUBLIN, IRLAND. det är jag sarah & nathalie som åker. det om något är sjukt overkligt, jag kan fortfarande inte fatta det & som jag skakade minuterna innan & under jag beställde, men biljetter fick vi & bra sådana om jag har fattat rätt så fick vi första raden på sittplatserna, hur sjukt sweet är inte det? jag som oroade mig så innan att biljetterna skulle ta slut innan de ens släpptes & att sidan skulle överbelastas & allt som kan gå fel ni vet? men nu ska jag sluta skriva, det var inte ens meningen att detta inlägget skulle bli långt.
men men, nu ska jag hämta cola. PUSSSSSSSSSS.



name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?