what the fuck am i doing here?

åh jag är på ett sånt himla jobbigt humör + att jag inte har sovit något för att jag tänker för mycket. jag förstår mig helt enkelt inte på mig själv. ena sekunden tänker jag att det va ju bra att jag tog ett ledigt år från skolan nu ändå, även i fall det nu inte blev på samma sätt som det var tänkt först. för nu har jag ju chansen att åka till london som au pair, men sen så frågar jag mig själv - är det verkligen det jag vill? vad vill jag få ut av det, är det verkligen samma sak att åka helt själv till london? jag vet inte & hur många gånger jag än frågar mig så kommer jag aldrig fram till ett svar. helst utav allt skulle jag vilja åka tillsammans med nån jag känner som jag kan uppleva allt tillsammans med. åååhhhhh jag vet inte vad jag ska göra. nån som vill flytta med mig? HAHA


posted by: Anonym

):

2009-10-21 @ 22:39:37


name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?