what a let down

jag som i slutet av förra veckan tog tag i att skaffa mig det dära vuxna visa kortet som ska vara i min brevlåda imorgon, så att jag äntligen kan beställa hem de saker jag suktat efter som jag inte har kunnat skicka efter pågrund utav att jag bara har haft visa's ungdoms kort frams tills nu. men så kommer det som ett slag i huvudet på mig att "jaha man kan inte beställa hem kläder från monki för dom visar bara upp sin collection online & inte har dom någon online butik inte" så den tröjjan ska inte hon får beställa!! så ja lite irriterad är jag allt. (västa klagomål inlägget) HAH. men jag får väl lägga mina sista pengar på något annat då, ska kika runt lite nu & så kanske jag slänger upp några bilder senare om jag hittar något fint :> PUSSSSSSSSÅÅÅÅLÄÄÄNGE



name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?