wherever those wings take us.

HAHA jag övertalade mami att inte ta sprutan idag, så ska ta den nästa tisdag istället. hehe. just nu lyssnar jag på lite paramore & youmeatsix & taggar till den 30'nov. sweet som fan!! & träffa nadja kommer jag då med. fan vad jag saknar henne redan & hon flyttade liksom för typ 2-3 dagar sen? oh god hur ska jag överleva? äh fan man klarar mer än man tror & det får jag tänka på. tänk liksom sen när jag kommer flytta till london, för det är jag säker på att jag kommer & då kommer jag ju inte ha alla peps jag vill ha nära där liksom? men man kan ju alltid åka tillbaka när man vill & det behövs. men fan det är något speciellt med london. jag blir liksom nästan som en helt annan person där. jag känner att jag har möjligheter där & att det är där jag hör hemma. liksom livsstil & allt. det finns alltid något nytt & det blir att man inte gör samma saker "day in & day out" liksom, fattar ni? yepyep, anyway nu ska jag försöka få tag på någon som vill åka till jönköping i veckan! pusshej ;*

toabilder på starbucks är dom bästa bilderna;

posted by: Jennifer ღ

fin blogg! :)

kram

2009-10-27 @ 19:56:28
blog/website: http://jeffelina.blogg.se/
posted by: naaaadja!

älskar dig honey :*

2009-10-28 @ 21:15:51


name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?