so i paint my eyes a light green.

gooodddmorninggg woonderful worldiis!! itsss a wonderful day here today, no not really if you see the weather, but a day is what you make it, huh? ja ja enough on the english. HAHA nä men vafan idag gick jag upp klockan 6 (på morgonen!!). jag måste fan va sjuk så här tidigt som jag gått upp de senaste dagarna är fan inte normalt någonstans, igår tex. gick jag upp vid 5 hur ssiiicckk är inte det då? och nån dag gick jag nog till och med upp klockan 3 på natten!! HAHA. fatta att jag då somnar sjukt tidigt på dagarna/nätterna för att kunna vakna av migg själv vid de här tiderna som jag innan nästan inte visste existerade typ. nä fan jag måste ändra detta snart. d;


annars så lyssnar jag på lite morgon musik & kollar runt på olika sidor som facebook & bildagboken m.m. funderar på att sätta mig och försöka komma på en ny header till bloggen så lite photoshop blir det nog att sätta igång med nu snart. men först; TEAAAAAAAAA!!

PUSS SÅ LÄNGE ;*

posted by: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Nya tävlingar hela tiden



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-10-09 @ 11:32:59
posted by: Anonym

2009-10-09 @ 13:23:10


name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?