like you don't know you're a legend

äntligen har jag fått ordning på min bloggdesign i internet explorer också så att den inte ser helt fucked up ut d; jag kan få sån panik på sådant att jag måste försöka mig fram tills jag klarar det d; kände bara för att berätta den helt & hållet ointressanta faktan.

men förutom den saken så har jag inte fixat ett skit idag, allt jag skulle försöka ordna sov jag bort och när jag vaknade var det redan försent att ta tag i det. åh jag blir så besviken på mig själv att jag är så dålig på att ta tag i saker. jag önskar att jag kunde vara lika bra på att ta tag i sådana saker som jag verkligen måste som jag tar tag i att planera saker jag är intresserad av. men så kan det ju såklart inte vara.

annars idag så har jag kollat på transformers, så jävla bra film.
och är inte megan fox FÖR snygg? ååååhhhhhh


posted by: Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat

2009-10-16 @ 20:03:16
blog/website: http://beloni.devote.se/
posted by: sara

Vilken trevlig blogg du har ! Om du vill kanske vi kan följa varandra med bloglovin.com !? :)

2009-10-16 @ 20:22:55
blog/website: http://sarasoderberg.blogg.se/
posted by: johannah

Megan Fox får mej att bli lesbisk! hahaha. har den där bilden på ring-sidan på min iphone, dregglar varje gång jag ska ringa nånstans! (;

2009-10-16 @ 20:56:29
blog/website: http://johannahthelin.blogg.se/


name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?