just take a second to set things straight.

hejhej d; nu blir det lite updates från helgen;

i lördags åkte jag till vargön med min nathalie & sin släkt, vi åt kräftor & räkor och bara tjockade oss massa. där kollade vi på moraträsk & sjöng med d; HAH. ogillar fan det egentligen d; vi kollade också på dubbade versionen av high school musical med hennes (sysslingar?), sjukt irreterande när dom sjunger på engelska och pratar svenska mitt i låtarna & ihuvudtaget pratar svenska fan. HAHA. men det va mysigt iaf tog en liten nap i soffan då med d; aha, vi hann åka förbi köpcentret överby i trollhättan med när vi var i västergötland och där träffade vi helena & mathilda, det var sjukt mysigt, vi drack mocha och gick runt i butiker, det var bara synd att vi inte hade så mycket tid att catcha upp på. men men det blir en nästa gång snart får man hoppas :> påväg hem åkte vi förbi värsta bautaaagodishuset typ mitt i nowhere, & där köpte jag 1'kilo gotte & glömde cola, such a shame.

men i alla fall så kom vi hem igår (söndags) & då sleepade jag hos naaatsiii, min bästis var där med :') & pontuuuss, så det var mysigt. vi kollade massa mcflydvder & någon film som jag somnade till. (fast egentligen låtsades jag bara sova för jag är en vampyr, HAHA). & så får vi inte glömma att min snygga kusin ringde upp mig också från greenday konserten i sthlm & jag fick höra 21 guns live!! så snällt av henne ;* aawww.

iaf så älskar jag mina vänner & min släkt bara så att ni inte glömmer det! d; HAH

posted by: världens bästa sarah :P

bästis :') loooooove u ;* <3

2009-10-14 @ 21:15:23
posted by: sara (BÄSTIIISSS)

and i looooooove you too BÄSTIS ;* <3

2009-10-15 @ 00:20:35
blog/website: http://berriis.blogg.se/


name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?