its colder now its getting dark but ill be okay

by the way så tittade jag nyss på 40 days & 40 nights som nyss gick på 3an.(tror jag i alla fall att det var d;) & den filmen är så mysig på något sätt. aw jag kommer ihåg att jag tyckte den var as bra när den va ny & så. hehe. kanske inte lika bra som jag mindes men bra var den ju i alla fall. josh hartnett som spelar huvudrollen i alla fall han är med i massa andra filmer jag älskar typ the faculty älskade den filmen & jag älskar den fortfarande. (hah som en klassiker är den för mig d; HAHA) & lucky number slevin jag säger bara ÅH vad han är snygggg & sexig i den filmen!! & filmen är också as bra så allt är perfekt! HEHE. nog om josh & hans filmer, nu ska jag försöka hitta idéer till min systers blogg.  SEE YAA! ;*



name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?