heyheyheyheey

hej jag har fortfarande inte kommit på meningen med livet, men vad jag har kommit fram till är att lev ditt liv så som du själv vill & gör alltid det du själv anser som är mest värt att göra, fall inte för grupptryck & jag tror att om man vill något "bad enough" så tror jag på det. jag tror på passion & vilja. fan jag är så jävla dålig på att förklara så det är säkert ingen som kommer förstå det jag vill få fram. men om det är någon som undrar något & vill ha en bättre förklaring så säg till så ska jag i alla fall försöka att förklara bättre. nog om snack nu ska jag kolla vidare på poker. ;*


posted by: Leia ♥ - det lilla extra

Hoppas du får en fin och mysig fredag!

2009-10-23 @ 15:07:21
blog/website: http://leiabloggar.blogg.se/
posted by: naaats

så jävla rätt berriiis,

ja fattar vad du menar, & du äger.

puss

2009-10-24 @ 13:56:09


name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?