arghhhhhhh no fucking hell.

arghhhhhhhhh (like danny would have said) jag fick just veta att det är idag,typ snart, jag ska till sjukhuset & ta den där jävla "swine flu" sprutan. alltså jag vill verkligen inte. jag HATAR sjukhus. jag HATAR sprutor. fuckfuckfuck. jag kommer svimma som alla andra gånger typ. fan har ni hört alla biverkningar eller? jag ahr hört att man kan dö av själva sprutan & någon kan ju bara gå baklänges nu? whats up with that? oh god. och samma kan inte heller prata normalt? alltså va fan man blir ju livrädd ändå att dom säger att det är 1 på miljonen för det kan ju lika gärna hända en själv? oh my travis, hjälp mig. jag börjar redan få dom normala biverkningarna nu innan jag ens åkt till sjukhuset! HAHA what the fuck? my god jag känner mig helt kallsvettig & fan kroppen värker. oh shit hur ska det här sluta, i'll let you know, if i survive, that is. ;*

posted by: naaats

haha aaw va söt du är ;) men lilla gumman du kanske bli normal av sprutan? :O nee för de skulle ju inte vara min lilla berriiis som pratar med sig själv & är flummig & happpyyyface hela tiden då :O. :D saknar dig btw.

2009-10-27 @ 18:17:05
posted by: Anonym

men berris fan va söt du är :DDD ja kan hålla dig i handen när du tar den om du vill (: ? ^ saknar dig som en get saknar sitt huvud.

2009-10-27 @ 18:18:48
posted by: naats

haha nu blidde det två. ( tre med detta) hahahahah sorry.

2009-10-27 @ 18:19:35


name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?