NADJAS ANNONS.

hej alla söta små därute . Jag gör ett litet gästbloggsinlägg här, för att jag & Sara kom helt plötsligt på att jag faktiskt kunde lägga ut en kontaktannons här ! :D   fantastiskt .  Jättefin idé ju .


Here we go ;
Jag är en tjej på 16, snart 17 år . Jag gillar att vara lat . Typ älskar att sitta & lyssna på musik & typ eh , röka ! :D  festa står mig väldigt varmt om hjärtat <3 . Jag bor överallt, så det är ju synd om dig om du inte hittar mig (RIMMMM ju) & jag har alltid mobilen på ljudlöst, så det är ju synd om dig om du inte får tag i mig ( rimmmigen! )  Jag äääää-äälskar att umgås med folk, och jag känner fan de flesta, alla älskar mig. & jag älskar alla . Nej förlåt, ALLAH ! :D  nej ,  inte religion för min del, faktiskt.
Jag har precis börjar skolan igen (y) jag har planer på att sköta den nu (a) mmmmhm .
Det jag söker är ju då en pojk , flicka med , jag vene hur det ligger till med det riktigt faktiskt (öppen för förslag liksom) aa, en kille/tjej som inte håller på med någon idrott, för det suger & tar massa massa dyrbar tid. Du måste , ja , faktiskt måste gilla bra musik , annars är det bara fett irriterande. Var inte överviktigt, för jag gillar spinkiga saker, alltså inte saker , saker .. men aa, ni fattar . Just det fan, jag gillar verkligen att sova om dagarna & vara vaken på nätterna , så var nattmänniska förhelvete, annars blir det ett JÄTTE problem. Och ha inget emot rökare, för all del..
Om du har pengar är det ett jävligt stort plus ;*  hihi.  Men faktiskt inte det viktigaste ! ;D
Var snygg, så är det ju bara liksom. Jag är ju det .
OCH NÅGOT VIKTIGT ÄR KLÄDSTILEN, för vi måste passa ihop ju. Klädstilen ska sitta som en smäääääck (;
Ålder spelar inte överdrivet stor roll kanske jag ska säga också, men förfan, inte yngre än mig bara  s;
Jag tror this is it typ .  (:

& mig hittar ni på goandfuckagoat
Jag tror min kontaktannons suger fett mycket, men ge mig en chans , jag är faktiskt en jättebra tjej (a)
annars skulle Sara aldrig låna ut sin blogg till mig ju ! :DDDDD

over and out , puss ;* / 'nadja  .

posted by: emma

hahahah alltid lika kul med kontaktannonser :P

2009-03-31 @ 00:11:20
blog/website: http://egolife.blogg.se/
posted by: nadja

är du intresserad då ? :DDDD

2009-03-31 @ 01:58:41


name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?