a little less sixteen candles

jag tänkte bara skriva lite här för nadja undrade ifall jag hade tagit bort mig blogg men det har jag ju inte jag har bara inte haft ork till att skriva något de senaste dagarna. men här sitter jag igen, skriver ett litet meningslöst blogginlägg d; ganska ointeressant egentligen d; men vissa kan ju tycka att det är kul? eller? hallo? någon? äh wtf? som om jag bryr mig egentligen? hhahaha d; ibland tror jag fan att jag är flera personer i en person, ganska svårt att förklara men mmm jag vet intem skit samma.

Man, I'm jealous. danny seem to have life figured out.
oh yes i stole that, almost d; mohhahahahhaha

ohw by the way, jag tror danny har börjat platta håret igen, way to go dan ;*
grattis också, 12 mars, lite efter men bara lite d;

posted by: nadja

du vet att jag alltid tkr det är roligt att läsa din blogg Berriis ;) the one and only bloggmaster är du ju xb haha.

Din blogg in my <3 .

Tack för inlägget, du förgyller mina nätter ;*

<3<3<3

2009-03-13 @ 04:27:48
posted by: MEEEEEEEEEEEE

i love you

i miss you

också förgyller du mig ;*

<3<3<3<3<3

2009-03-13 @ 04:30:23
blog/website: http://berriis.blogg.se/
posted by: nathalie

hoppas inte han börjat platta hået ;O;O blööööööööö. han ska va krull!!

älskardig

2009-03-17 @ 16:33:40
posted by: MEEEEEEEEEEEE d;

men naaaatssssiii d;

jag tycker ju det är gulligt!

like old times you know?

älskar dig med ;* <3

2009-03-17 @ 17:48:04
blog/website: http://berriis.blogg.se/


name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?