why walk on water when we've got boats?


okej lite vad jag gjort dom senaste dagarna kommer snabbt här nu d;


fredag; jag vaknade upp med en viss bästis jämte mig, det var ju inte helt fel d;
vi åt, kollade på skins och sov lite d; typ det vi är bäst på (a) d; haha!
sen gick vi ner till stan och jag köpte cola & choklad på hemköp.
sen tog jag bussen till boda för att jag skulle till min syster & dennis d;
där tittade jag på nya skins avsnittet några gånger om och om igen.
oh god i love skins! ni som inte har sett det har verkligen missat nått!
lördag; jag stannade kvar hos min syster & dennis. och även denna dag kollade
jag om och om igen på skins, det va det första jag gjorde på morgornen. d;
sen kollade jag på några andra filmer också; fight club, batman begins
och batman the dark knight. alla dom filmerna va faktiskt jävligt bra,
det är inte ofta man tittar på tre bra filmer i sträck!
söndag; först när jag vaknade kollade jag på the dark knight,
sen fick den gå om lite medans jag väntade på bussen hem som btw kom sent!
jag blev också livrädd för en gubbe när jag stog därute själv! jag vet inte varför,
men jag fick en känsla av att han hade rymt från ett mental hem!
så blir det när mina tankar överflödar d; tyyyyppp d; hah!
sen har jag typ bara varit hemma själv och ätit FÖR många kräftostmackor.
oh noo jag mår fan illa nu när jag tänker på det d; haha




name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?