I hear those voices at night, It’s all in my mind


HHEEEJJJJ,
hm jag är sugen på cola & glass, vanilj glass mest. mmm yummyy!
jag har inte ätit redig mat på en evighet känns det som.
jag kan faktiskt inte riktigt komma ihåg den senaste riktiga maten jag åt.
det jag har levt på den senaste tiden ist är kräftostmackor, chips, cola & lite godis d;
sen kan jag inte komma på nått mer (?), hm detta låter inte bra.. jo förresten, 
pasta med basilika sås med d; men det va ett tag sen det med ;s hmm

jag har inte varit i skolan på 2 dagar heller,
och saken är att jag vet inte riktigt varför jag inte varit där heller,
för denna veckan skulle ju vara kul för alla som går media har media vecka.
det ända jag kan skylla på är väl att jag har för mycket saker att tänka på, i guess?

jag funderar på att lägga upp nån bild sen också från sarahs 18'års dag!
men det får jag se ifall jag orkar idag d; haha
inte för att jag gör så mycket annars d;
dom senaste dagarna har jag bara spelat xbox,
jag äger! haha eller inte d;
tittat en massa på mtv så jag kan typ alla videor utantill d; haha!
jag har faktiskt hittat endel ny bra musik bara därför d; hih
sen får man inte glömma att jag har suttit framför datorn en jävla massa.
annars det senaste har jag lyssnat en massa på the killers nya album,
om ni ville veta d; mohaha
jag skulle egentligen bara säga hej men det blev en massa skit också,
äh det får ni leva med d; haha 

there's alot on my mind right now
but the thing is how can i ever know
if you want to listen to it ?
PUUUSSSSSS ♥



name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?