was this supposed to happen

idag är jag så jävla arg på mig själv, varför skulle jag gå och lägga mig den där timmen innan jag tänkte gå och göra mig iordning? jag som tänkte hela natten nu ska jag vara vaken så jag kommer iväg till skolan imon. men såklart somnade jag för djupt(like always!) så att jag inte hörde alarmet, ännu en dag utan skola när jag egentligen skulle behöva gå som mest eftersom min frånvaro ligger ganska mycket över vad det ska ligga. fuck this, fuck school, fuck att jag inte kan vakna. en sak är har jag iaf tagit tag i (så lite glad på mig själv är jag allt d;), för idag beställde jag tågbiljetter tur och retur upp till västerås så nu är nadja & jag ett steg närmare london i slutet av månaden. och sen hjälper ju alltid mcfly & skins en på bra humör! så det blir nog att nöta vidare på det resten av kvällen/natten.

PUUSSSHEJ ♥



name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?