joy ride

sista dagen på lovet och vad fan har jag gjort på lovet jag kan nästan intekomma på nått, fast på ett sätt är det också ganska skönt. att få vila ut och komma tillbaka till skolan med nya inställningar, jag ska fan klara av att sköta skola har jag bestämt mig för. jag ska ha ett sommar jobb har jag också bestämt mig för, för jag måste ha ett annars vet jag inte vad jag gör, jag måste mer än någonsin ha pengar detta året. för jag måste dit, och jag ska ha råd med det andra med annars vet jag inte vad jag gör. detta kan bli det bästa året och jag ska försöka göra allt för att uppfylla det.

men london om 10 dagar tar vi först, eller vad säger du nadja?
det kommer bli bäst, eller mer än bäst, det kan inte bli något annat.

posted by: NADJA !

bäst räcker inte ens till för att beskriva ! :DDDD <3

2009-02-18 @ 09:20:00
posted by: Anonym

fin blogg

2009-03-22 @ 15:42:10
blog/website: http://naaathalies.blogg.se/
posted by: Anonym

fin blogg

2009-03-22 @ 15:42:11
blog/website: http://naaathalies.blogg.se/


name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?