stupid motherfcuker (naaats stavning, mycket finare)

hejhej allahoppa hoppas allt är bra med er!
(nyrad) ehm, jag är den nya blondinbella fast en brunett som har färgat håret rött!
(nyrad) jag gillar också att betala mina nya naglar och sitta och snacka skit med henne som gör naglarna, också asså med.
(nyrad) jag är också emot pälsar men ändå använder jag det (fejk) (då asså) (fnisssshihihi*) (för att jag är cool) (och för att jag är mode såklart)
(nyrad) ibland har jag ingenting för mig så jag låter mina vänner skriva min blogg som i detta fall. (jag är för självupptagen)
(nyrad) jag brukar prata med mig själv framför datan. (sanningen kommer fram) klockan är nte ens 10, så säger jag för att jag är random.
(nyrad) jag tycker att nathalie är en tjej som gillar bananer, och det är ju sant. MOAHAHAHHAHA HA HApunkt
(nyrad) detta inlägget är det bästa som nånsin skrivits, blondinbella släng dig i väggen här kommer nya jag! så punktslut.

här är en bild på gästinhopparen nathalie;

sweet as hell ;*

posted by: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-14 @ 13:09:50


name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?