down goes another one

idag vaknade jag upp på inte ett så bra humör, eller kan man ens säga att jag vaknade då, nä jag vaknade typ för en timma sen nu skulle jag tro? fan jag har inte någon koll på tiden, men men jag känner mig lite sjuk också men jag vet inte om det är inbillning eller inte, har svårt för att bestämma mig. men men dagen kan väl bara gå bättre och bättre nu då? om man ser på den ljusa sidan av det d; lite bättre har det blivit i alla fall pågrund utav mcfly såklart
för yesterday mcfly's up close and this time its personal tour started in the uk
ssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiccckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
& idag är det bara 9 dagar kvar till hammersmith apollo i london,
jag kan ju fan snart inte vänta mer, här är iaf en bild från giget igår;


posted by: Sofia

Så jävla snyyyyggg! :D

2009-04-23 @ 14:02:09
blog/website: http://ssssofia.blogg.se/


name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?