dear miss you

klockan är strax före 00.00 och jag är inte trött och jag är sugen på smågodis & cola & glass d; btw så är jag extremt uttråkad och vet inte vad jag ska skriva i detta inlägget men jag måste hinna skriva något innan klockan går över 00.00 slaget d; oh jag kom på att jag kan ju berätta att STARBUCKS kommer nog till jönköping snart(ryktas om det iaf hähähähäh :D)! SIIIIIIIIIIIIIICCCKKKKKK!!!!! ooohhhh yeeesss jag har typ inget mer att säga nu d; jag har firat min lilla kusin tova som har blivit 7 innan idag kan jag tillägga så detta inlägg blir lite längre i alla fall d; hah nu ska jg sluta skriva d; PUSSSSSSS ♥

posted by: Anonym

hejsan!nu är den största skvaller bloggen på blogg.se igång igen.Varit off i en vecka,men nu - back on track!

// http://femsmultron.blogg.se

2009-05-24 @ 19:34:22


name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?