it's getting later


fan jag måste ändra på dygnet d;
fast det är ju nästan så att jag inte behöver det ju d; mihihih!
jag har precis gjort klar den sista uppgiften i engelska som jag låg efter i,
så nu känner jag mig lite mer avslappnad till lovet och så,
som börjar senare idag btw ^-^ fyfan vad skönt det ska bli.
min första dag på lovet börjar med att jag ska mysa med nadja i hennes lägenhet
i "the big city" bodafors! ( okej kanske inte big s; men men d; haha! )
so jag förövrigt inte sett än ju! sen ska jag nog försöka hälsa på min syster,
som flyttat till boda när jag ändå är där för jag har ju inte varit hos henne än heller ju!




här är en liten video på mcfly, mest på doug&danny när dom sjunger kareoke :'>


byebyyyye d;



name?

mail? (will not be published)

website?


your comment?


remember me?